سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار اساتریدر آگاه

دانلود نرم افزار اساتریدر آگاه

 

برنامه asa trader برای اندروید

 

دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه - asa trader

 

برای استفاده از نسخه جدید نرم افزار آساتریدر آگاه در گوشی های موبایل و تبلت ها، نیازی به نصب برنامه وجود ندارد. اما مشتریانی که علاقه مند به نصب برنامه بر روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود هستند، می توانند نسخه مربوطه را دریافت نمایند. نسخه اندروید و iOS (آیفون) نرم‌افزار آسا در کنار نسخه تحت وب آن، امکان انجام معاملات را در شرایط مختلف فراهم کرده است.

 

دانلود نرم افزار همراه تریدر آگاه اپلیکیشن همراه آسا تریدر برای ایفون و اندروید. بازار بورس یکی از بازار های مالی است که بسیاری از افراد در ان کار و یا سرمایه گذاری انجام می دهند که برای انجام این کار نیاز است که بعد از دریافت کد از سامانه سجام در یکی از کارگزاری های معتبر ثبت نام و از ان طریق کار خرید و فروش و انجام امور بانکی مرتبط با سهام های خود را انجام دهند. Asa Trader نام نرم فزاری برای انجام معاملات بورسی و خرید و فروش سهام برای معامله گران و کاربران کارگزاری آگاه می باشد. با دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه می توانید تغییرات قیمت و آمار انواع نماد ها را به صورت لحظه ای و دقیق مشاهده نمایید و درخواست خرید یا فروش سهام مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

 

بسیاری از کارگزاری های معتبر برای راحتی کاربران خود و انجام امور معاملاتی انها اپلیکیشن هایی مختص خود با امکانات ویژه طراحی می کنند که در این میان کارگزاری آگاه نیز از این قائده مستثنی نیست و برای اسودگی خاطر کاربران خود امکان دانلود نرم افزار همراه تریدر آگاه برای اندروید و ایفون را فراهم کرده است. نرم افزار آساتریدر با بیش از 500 هزار دانلود و کسب امتیاز 3 از 5 در مارکت های اندروید یکی از بهترین برنامه های خرید و فروش سهام و انجام معاملات بورسی می باشد.


» نظر