سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود 1.1.1.1 کرک شده

دانلود 1.1.1.1 کرک شده

 

دانلود 1.1.1.1 نسخه جدید

 

screen-1

 

1.1.1.1 نسخه جدید‏ یک نرم افزار برای اتصال ایمن و سریع به اینترنت می باشد. با دانلود 1.1.1.1 کرک شده می توانید با سرعت بالا و تغییر DNS به شبکه گسترده جهانی متصل شوید. 1.1.1.1 یک برنامه رایگان است که اینترنت شما را خصوصی تر و امن تر می کند. هیچ کس نباید از آنچه در اینترنت انجام می دهید مطلع باشد. ما برنامه 1.1.1.1 را ایجاد کرده ایم تا بتوانید در هر زمان و هر مکان با خیال راحت به اینترنت وصل شوید.

در برنامه 1.1.1.1 به راحتی با یک اتصال امن می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچکس نمی تواند از جستجوی DNS سیستم تان باخبر شود. برخی از آی اس پی ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی از داده ها و اطلاعات DNS شما برای فروش استفاده می کنند ، اما این برنامه هرگز داده های شما را نمی فروشد و برای هدف گذاری های تبلیغاتی استفاده نخواهد کرد. Faster & Safer Internet با داشتن بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان امتیاز بالای 4.4 از 5 را بدست آورده است. مشکلات ورژن های قبلی به شکل کامل برطرف شده است. Faster & Safer Internet بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

فیلترشکن 1.1.1.1 از سرور های رمز گذاری شده برای تبادل اطلاعات استفاده می کند که این مورد باعث افزایش حریم خصوصی شما می گردد. همچنین استفاده از سرور های پر سرعت این برنامه باعث می شوند تا شما تجربه ی بهتری را در هنگام انجام بازی های انلاین داشته باشید و پینگ بهتری بگیرید. استفاده از برنامه نیز بسیار اسان است و تنها با یک کلیک اتصال با سرور برقرار می گردد.

 

خصوصیات برنامه A 1.1.1.1 Faster & Safer Internet اندروید:

  • دارای بیش از یک میلیون کاربر
  • بالا بردن امنیت داده ها
  • تغییر دی ان اس و IP
  • ابزاری کاربردی برای گیمر ها
  • دارای محیط کاربری بسیار زیبا و حرفه ای
  • رمز گذاری بر روی اطلاعات

 


» نظر