سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود برنامه balad برای اندروید

دانلود برنامه balad برای اندروید


مسیریاب فارسی بلد

دانلود برنامه بلد برای اندروید - مسیریاب Balad

 

نقشه و مسیریاب بلد یک مسیریاب فارسی و هوشمنده که با نقشه‌ای پرجزئیات از سراسر ایران تو مسیریابی سریع و به‌صرفه به شما کمک می‌کنه. بلد با در نظر گرفتن ترافیک آنلاین و محاسبه کمترین زمان، شما رو خیلی سریع به مقصد می‌رسونه. از نقاط قوت برنامه Balad می توان به گزارش برخی از اطلاعات نقشه توسط کاربران شامل: نام خیابان , نام مراکز خرید , تصادفات , خرابی جاده و … اشاره کرد که کمک زیادی به کاربران دیگر می کند تا از خطرات و تصادفات در طول مسیر و اطلاعات نقشه آگاه شوند.

مسیرباب بلد با داشتن دستیار صوتی به زبان های فاسی و ترکی ( لهجه ها و گویش های دیگر اضافه خواهد شد ) نام خیابان و میدان و اطلاعات ترافیکی را برای شما بازگو می کند تا بدون نگاه کردن به صفحه گوشی خود به رانندگی ادامه دهید. همچنین این برنامه طرح زوج و فرد را در روی نقشه نمایش می دهد تا شما را از ورود به آن آگاه سازد. اپلیکیشن بلد با توجه به امکانات و قابلیت های مناسبی که دارا می باشد، مورد استقبال رانندگان اسنپ و تپسی نیز قرار گرفته است. با دانلود نرم افزار بلد نگران مسیریابی نباشید!

 

 

ویژگی های مسیریاب بلد اندروید :

  1. مسیریابی با توجه به ترافیک لحظه‌ای در سراسر ایران
  2.  رابط کاربری و نقشه‌ی فارسی
  3.  نمایش اطلاعات ترافیکی زنده
  4.  دستیار صوتی با ذکر نام خیابان با صداهای متنوع (در حال حاضر فارسی و ترکی و به زودی زبان‌ها و لهجه‌های دیگر)؛ همراه با دو حالت عادی و خلاصه
  5.  نمایش و اعمال طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در مسیریابی (در حال حاضر در تهران، اصفهان، مشهد و قم) 
  6. امکان دانلود نقشه‌های آفلاین مناطق مختلف کشور
  7.  پیشنهاد چند مسیر متفاوت در مسیریابی
  8.  امکان انتخاب مبدأ دلخواه

» نظر