سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار Easy Trader برای اندروید

دانلود نرم افزار Easy Trader برای اندروید


برنامه ایزی تریدر موبایل

 

دانلود ایزی تریدر اندروید - easy trader - خرید و فروش سهام

 

تمامی افرادی که در زمینه بورس فعالیت دارد، با نرم افزار محبوب Easy trader از کارگزاری بزرگ مفید آشنا هستند. این نرم افزار کاربردی که کمک زیادی به معامله گران می نماید، طرفداران زیادی پیدا کرده است، و معامله گران یا تریدرها از عملکرد آن بسیار نراضی هستند. به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفتیم تا لینک دانلود ایزی تریدر اندروید را در اختیار شما قرار دهیم، و علاوه بر آن آشنایی بیشتری با کارگزاری مفید و برنامه های آن همچون نرم افزار ایزی تریدر کسب نماییم.

easytrader دارای امکانات برگزیده ای نظیر : ( مشاهده صفرتا صد نماد , صف های خرید و فروش , تغییرات قیمت , تکنیکال نماد , وضعیت افراد حقوقی و حقیقی و اطلاعات بنیادی ) می باشد که با استفاده از آن ها می توانید به خرید و فروش بدون ریسک سهام بپردازید. از امکانات دیگر ایزی تریدر مفید می توان به نمایش پلکانی امتیاز , درخواست اعتبار و مشاهده وضعیت اعتبار های قبلی اشاره کرد. ایزی تریدر موبایل تمام نیاز های اساسی سهام داران و معامله گران را در انجام معاملات بورس رفع می کند. این برنامه دارای کیبورد اختصاصی و تعیین حجم خرید پیش فرض برای افزایش سرعت عمل می باشد و همچنین در نسخه جدید ایزی تریدر شاهد انجام امور بانکی مانند امکان واریز به حساب و برداشت از حساب هستیم.

دیدی دلشوره هام بیجا نبودن

دانلود برنامه ایزی تریدر همراه کارگزاری مفید برای ایفون و اندروید Easy Trader. یکی از اصلی ترین و اساسی ترین اصول کاری در تمامی بازار های سرمایه? دسترسی به اخرین اخبار و قیمت ها و دیگری سرعت عمل بالا در خرید و فروش می باشد به همین دلیل کارگزاری مفید که یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین کارگزاری های ایران است و از سال 72 در بورس ایران مشغول به فعالیت بوده نرم افزار ایزی تریدر همراه را برای اندروید و ایفون طراحی کرده است تا تمامی سرمایه گذاران این بازار سرمایه بتوانند به راحتی به هر دو اصل ذکر شده در بالا دسترسی داشته باشند.

» نظر