دانلود کلش اف کلنز جدید برای اندروید

دانلود کلش اف کلنز جدید برای اندروید

 

دانلود آپدیت clash of clans 2020

 

دانلود بازی کلش اف کلنز با الماس نامحدود

 

Clash of Clans – کلش آو کلنز بازی محبوب و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.5 از 5.0 و بیش از 500 میلیون دانلود از پلی استور (گوگل پلی – مارکت اندروید) از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. کلش اف کلنز هک شده که در سال 2012 توسط کمپانی Supercell طراحی و ساخته شده است یکی از اعتیاداور ترین بازی های اندروید به شمار می رود که بعد از نصب و بازی , کمتر کسی حاضر به حذف آن شده است! گیم پلی روان و گرافیک زیبا و آیتم های زیاد بازی شما را ساعت ها مشغول خود خواهد کرد.

در بازی کلش اف کلنز جدید شما باید ساختمان ها و استحکامات دفاعی خود را به گونه ای بچینید که در برابر حملات دشمنان قوی باشید تا آسیب کمتری به دهکده شما وارد شود. این بازی دارای استحکامات دفاعی مانند : برج کماندار ( archer tower ) , توپخانه ( cannon ) , مورتار ( mortar ) , ضدهوایی ( air defense ) و برج تسلا (Tesla Tower ) می باشد که با ساخت و ارتقای آن ها می توانید در هنگام هجوم سربازان دشمن از قبیله و منابع خود دفاع کنید. همچنین شما با تعلیم و آموزش نیروهای جنگی می توانید به دهکده های دیگر حمله کنید به همین سبب انواع مختلفی از سرباز ها در اختیار شما قرار دارد که با ساخت آن ها می توانید یک ارتش کامل و قدرتمند را تشکیل بدهید.

 

با دانلود کلش اف کلنز جدید برای اندروید 2020 Clash of Clans جدید اندروید :

– ساختن دهکده خود به صورت دژی مستحکم و با شکوه
– ساختن ارتش خود با وحشی ها، گراز سواران، کمانداران ، جادوگران، اژدها و دیگر جنگجویان توانا و یا پیوستن به یک کلن دیگر
– جنگ با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا به صورت انلاین و کسب غنائم از آنها
– مبارزه با قبایل رقیب در یک نبرد حماسی!
– اتحاد با سایر کاربران جهت ساخت قبیله نهایی

 

شایان ذکر است با انجام دستورات بازی و کسب دستاورد های مختلف قادر به جمع آوری Gem یا الماس خواهید بود که با استفاده از آن در بازی سریع تر پیشرفت خواهید کرد. امروزه شاهد خرید جم کلش و فروش کلن کلش نیز توسط برخی افراد هستیم.

 

تغییرات اضافه شده در نسخه جدید بازی کلش اف کلنز هک شده :

  1. رفع اشکالات جزئی و بهبود عملکرد

» نظر