سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود تیک تاک برای اندروید

 دانلود تیک تاک برای اندروید


دانلود tiktok جدید اصلی

 

TikTok3 mob98.com

 

برنامه TikTok یک انجمن ویدئویی جهانی می باشد که توسط موسیقی ساخته شده است و کم کم دارد گوی سبقت را از اینستاگرام می رباید. تیک تاک برای طراحان جهانی طراحی شده، به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت و به آسانی فیلم های کوتاه منحصر به فرد ایجاد کنند و آن را با دوستانشان و افراد دیگر از سراسر جهان به اشتراک بگذارند. تیک توک مرجع فرهنگی جدید برای سازندگان جهانی است. ما تلاش می کنیم که ذهن های خلاق تر را به عنوان بخشی از انقلاب محتوا به کار گیریم.

 امروز نیز با یکی از پرطرفدارترین و پر دانلود ترین اپلیکشن های اندروید در خدمت شما هستیم. TikTok – Make Your Day عنوان یکی از سرگرم کننده ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی و ساخت ویدئو در سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری TikTok Inc توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

دانلود برنامه TikTok با شعار Make Your Day برنامه ای کاربردی و جالب از سبک برنامه های تفریحی که می توان با استفاده از ان ویدئو های با مزه و جذاب برای انتشار در شبکه های اجتماعی ساخت. برنامه ی تیک تاک که به تازگی بسیار محبوب شده است و تا حدی جزو برنامه های ترند Google است را می توان با برنامه هایی برای ساخت انواع دابسمش ها و یا مد لیز مقایسه کرد که البته دانلود تیک تاک اصلی بسیار کامل تر و جذاب تر است.با دانلود برنامه تیک تاک می توان ویدئو های ک.تاه . بامزه یی ساخت که به تازگی میان کاربران انواع شبکه های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام پر استفاده شده است.

 

برخی از قابلیت های پرطدفدار برنامه تیک توک-tiktok جدید :

  1. دارای چندین میلیون کاربر فعال و ویدیو های جذاب و سرگرم کننده
  2. امکان ساخت و ویرایش ویدیو ها به صورت تلفیقی با موزیک و صدا و ساخت دابسمش
  3. دارای ابزار های قدرتمند و افکت های گوناگون برای ساخت ویدیو
  4. دارای ارشیو گسترده از بهترین موسیقی های دنیا
  5. امکان اشتراک گذاری ویدیوها
  6. ساخت کانال و عضویت در کانال های محبوب و دلخواه
  7. امکان سابسکرایب کردن افراد مشهور و دلخواه
  8. امکان اجرای لایو و اشتراک گذاری ان با دوستان

» نظر