سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود شیریت 2020 برای اندروید

دانلود شیریت 2020 برای اندروید

 

shareit جدید اندروید

 

دانلود شیریت برای اندروید - shareit جدید

 

 شریت (شیریت) - SHAREit یکی ازمشهورترین و پرسرعت ترین نرم افزارهای دریافت و انتقال فایل در سرتاسر جهان می باشد که توسط کمپانی lenovo به صورت رایگان توسعه داده شده و برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید، ios، ویندوز و غیره عرضه شده است. برای دانلود شریت جدید 2020 اندروید همراه با نسخه بدون تبلیغات با لینک مستقیم با ما همراه باشید.

برنامه شیریت جدید با بیش از 200 میلیون کاربر و امتیاز 4.5 در مارکت های اندروید جزو بهترین برنامه های انتقال و دریافت فایل می باشد. شریت در دو نسخه شیریت اصلی و  شیریت لایت وجود دارد که ما هر دو نسخه ان را در سایت موب 98 برای شما قرار داده ایم. برای دانلود شیریت لایت برای اندروید کلیک کنید

پس از معرفی برنامه zapya که مورد استقبال بسیاری از شما دوستان قرار گرفت، امروز قصد معرفی برنامه پرطرفدار SHAREit – شیریت را داریم که توسط کمپانی Lenovo برای سیستم عامل های مختلف اندروید و ios منتشر شده است. شیریت همچون برنامه زاپیا بهترین و سریع راه برای انتقال فایل می باشد.پیش از این zapya بهترین و سریع ترین برنامه انتقال فایل بود ولی با ظهور share it این عنوان را نمیتوان به زاپیا اختصاص داد.از ویژگی های منحصر به فرد شریت می توان به مدیا پلیر قدرتمند ان و رایگان بودن ان و انتخاب اواتار شخصی و دلخواه در برنامه است.

 

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن SHAREit اندروید :

  • ارسال و دریافت آسان فایل، عکس، ویدئو، موزیک، برنامه، بازی و غیره
  • جست و جوی آسان تمامی دستگاه های موجود در اطراف شما
  • ارسال فایل های حجم تا چند گیگابایت با سرعتی بالا و بدون محدودیت
  • امکان ارسال گروهی فایل ها برای چندین نفر توسط شما
  • امکان انتخاب آواتار اختصاصی برای خود از طریق برنامه
  • محیط کاربری بسیار ساده و دوست داشتنی بدون ابهام

» نظر